reklama

Patogenéza hodnotového relativizmu

Ľudia sú rôzni, že uznávajú rozličné hodnoty, majú rozdielne záujmy, rozličnú mentálnu apetenciu i rozličné pohľady na svet. To je úplne normálne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A za normálne považujem aj to, že v tomto štáte žijú aj ľudia, ktorí ma chcú ohroziť, alebo dokonca zničiť. Je to manifestácia perzistujúceho pedomorfného znaku v trajektórií hypermorfózy evolučnej divergencie človeka, kedy nás geneticky afinitný pud s gorilami núti vo vlastnom rode likvidovať všetko cudzie.

Dokonca považujem za normálne aj to, ak sa tento gorilí genetický rudiment objavuje v programoch politických strán či priamo vo vyjdreniach a konaniach ich zástupcov. 

Je normálne, že svet je rozdelený na sféry vplyvu svetových mocností, ktoré bojujú o čo najväčší vplyv a dominanciu na tejto planéte.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je veľkým šťastím, že Slovensko sa pridalo na stranu mocnosti, kde sa prejavy tohto gorilieho pudu prísne trestajú.

Pretože niekde sa pridať muselo. Dnes, keď sa krajina niekde nepridá, tak ekonomicky skôr, alebo neskôr vykrváca. Tak funguje globálna ekonomika. S tým sa nedá nič robiť.

A za normálne považujem aj to, že Rusko chce dostať pod vplyv nové územia – najradšej tie, ktoré kedysi stratilo.

Je to tým, že v Rusku miesto slobodnej ekonomiky vládne skorumpovaný bankový a politicky protežovaný mafiánsky systém a preto Rusko nedokáže svetu konkurovať tak, aby sa uživilo samo. Zatiaľ žije z predaja obrovských nerastných surovín, avšak vie, že tomu nebude navždy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Preto hľadá nové zdroje, nové územia, nový ekonomický potenciál, aby ruskí mafiáni mohli kradnúť ďalej.

A ide na to sofistikovane. Už sa nevyhráža silou ako kedysi, pretože nemôže. Rusko je v skutočnosti slabé, technicky zaostalé, finančne podviživené.

Ale platí si skúsených manipulátorov, ktorý prostredníctvom internetu obyvateľov Slovenska indoktrinujú hlúposťami.

Hlúposťami typu že LGBT ohrozujú rodinu, že sme jeden bratský slovanský národ (čo je historická aj genetická nepravda), že základne NATO na území Slovenska sú zlé, že sme otrokmi Bruselu, že Američania na nás z lietadiel striekajú halucinogény a pod.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj to považujem za normálne – je to proste boj kto z koho, kde sú všetky prostriedky dovolené a sú preto dovolené aj klamstvá a lži.

Aj to považujem za normálne, ak týmto hlúpostiam podľahnú ľudia s mentálnou subnormou – to sú podľa klasifikácie MKCH 10 takí, čo majú IQ nižšie ako 89 bodov. (to, že do tejto kategórie patria aj niektorí politici považujem skôr za zrkadlo ich voličov)

Ale nepovažujem za normálne, ak týmto hlúpostiam podľahnú ľudia, ktorých som vždy pokladala za vzdelaných a mentálne kompetentných, dokonca ľudí, ktorí píšu aj umeleckú literatúru.

A mám strach, že sa tento mémetický patogén rozšíri aj medzi ďalších vzdelaných ľudí. A bude sa šíriť ako nebezpečný vírus ďalej a ďalej a nás jedného škaredého dňa ako svoju korisť uchmatne druhá strana.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pretože to by bol definitívny koniec.

Nechcela by som žiť v krajine, kde vládnu gorily, ktoré ma chcú zabiť. Nechcela aby som žiť v krajine, kde bez úplatku nič nevybavím. V krajine, kde keď prejavím nesúhlas, tak ma zavrú. V krajine, kde vraždia slobodne píšucich novinárov. V krajine, kde sú LGBT prenasledovaní, ponižovaní a tí, čo ich zabíjajú ostávajú nepotrestaní. V krajine, kde mi štát zavraždí vlastné deti a keď žiadam pre vrahov spravodlivý trest, tak ma zavrú, pretože ohrozujem bezpečnosť štátu.

A preto bojujem ako sa len dá. Bojujem proti patogenéze hodnotovému relativizmu, pretože v globálnej politike žiadna zlatá stredná cesta neexistuje. Most medzi polaritnými hodnotami bude vždy len paranoidným bludom.

Pre bežného človeka je však niekedy ťažko rozlíšiť zavádzajúce klamstvá a lži, ktoré šíri ruská propaganda od pravdy.

Preto dávam link na archív dezinformačných správ webu EU vs Disinfo, ktorý je na vyvracanie týchto klamstiev ruskej propagandy zameraný.

https://euvsdisinfo.eu/disinformation-cases/

Janka Petreková

Janka Petreková

Bloger 
  • Počet článkov:  76
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vyštudovala som urbanistiku a geografiu. Som autistka s rozvinutým savant syndrómom. To je príčinou, prečo milujem vedomosti a prečo neustále študujem všetky vedy, pričom ma baví nachádzať najnovšie vedecké poznatky, objavy a teórie. Sem tam i ja niečo vymyslím, ale nemám ambície, aby boli moje príspevky chápané ako kompetentné vedecké teórie, samozrejme okrem tém z tých odborov, z ktorých mám vysokoškolské vzdelanie. Považujem sa za ateistku a vedeckú skeptičku. Dlhé roky som robila hlavnú architektku, vedúcu stavebného úradu a vedúcu odboru životného prostredia na mestskom úrade v Ružomberku. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu